Anul 2022 a reprezentat o creştere a diversităţii gamelor de produse şi o dezvoltare vizibilă pentru dm drogerie markt. Compania a marcat sfârşitul de an financiar în data de 30 septembrie, cu o creştere importantă a veniturilor înregistrate în comparaţie cu cele de anul trecut. Retailerul dm drogerie markt, prezent în România de peste 15 ani, a venit anul acesta cu îmbunătăţiri semnificative în magazine, în zona de depozit, dar şi cu lansarea propriului magazin online, cifra de afaceri ajungând la 827 milioane de lei, în creştere cu 31,7% faţă de anul financiar anterior.Anul 2022 a reprezentat o creştere a diversităţii gamelor de produse şi o dezvoltare vizibilă pentru dm drogerie markt. Compania a marcat sfârşitul de an financiar în data de 30 septembrie, cu o creştere importantă a veniturilor înregistrate în comparaţie cu cele de anul trecut. Retailerul dm drogerie markt, prezent în România de peste 15 ani, a venit anul acesta cu îmbunătăţiri semnificative în magazine, în zona de depozit, dar şi cu lansarea propriului magazin online, cifra de afaceri ajungând la 827 milioane de lei, în creştere cu 31,7% faţă de anul financiar anterior.Read MoreMediafax