Patronatul Producătorilor Industriali de Medicamente din România (PRIMER): “Fenomenul de creştere alarmantă şi necontrolată a publicităţii înşelătoare şi mincinoase la suplimentele alimentare, reprezintă un afront grav la adresa consumatorilor, a sănătăţii acestora şi a companiilor responsabile care activează în această industrie, avertizează PRIMER, care solicită autorităţilor din domeniu să intervină de urgenţă pentru a reglementa acest tip de publicitate, în special în mediul online şi pe platformele social media, unde aceasta a atins proporţii alarmante”.Patronatul Producătorilor Industriali de Medicamente din România (PRIMER): “Fenomenul de creştere alarmantă şi necontrolată a publicităţii înşelătoare şi mincinoase la suplimentele alimentare, reprezintă un afront grav la adresa consumatorilor, a sănătăţii acestora şi a companiilor responsabile care activează în această industrie, avertizează PRIMER, care solicită autorităţilor din domeniu să intervină de urgenţă pentru a reglementa acest tip de publicitate, în special în mediul online şi pe platformele social media, unde aceasta a atins proporţii alarmante”.Read MoreMediafax