
stirile imobiliare
Italia, o piață dificilă pentru Carrefour
Carrefour ar fi inițiat negocieri confidențiale cu mai mulți retaileri europeni pentru vânzarea operațiunilor din Italia, relatează publicația germană Lebensmittel Zeitung. Deși Italia este a patra cea mai mare piață europeană pentru Carrefour, contextul este dificil: segmentul este foarte fragmentat, iar compania se află abia pe locul opt în clasament, notează retaildetail.eu.
Anul trecut, vânzările au scăzut cu 5,3%, ajungând la 3,63 miliarde de euro, în timp ce pierderile au atins 250 de milioane de euro. Carrefour pierde cotă de piață, iar rețeaua sa de magazine este în continuă restrângere.
Alexandre Bompard și analiza operațiunilor
Informația vine în contextul în care grupul francez analizează profund toate operațiunile sale, după cum a anunțat CEO-ul Alexandre Bompard la adunarea generală recentă: „Există activități sau lanțuri pentru care vom decide să le vindem sau să ne asociem. Vom fi foarte activi în lunile următoare.”
Carrefour a anunțat și integrarea diviziei din Brazilia și a purtat, pentru scurt timp, discuții exploratorii cu grupul Ahold Delhaize. Compania se confruntă cu rezultate inconstante și cu o scădere a acțiunilor, iar investitorii cer măsuri rapide.
Articolul Carrefour își vinde supermarketurile din una dintre cele mai mari țări din Europa. De ce nu i-au mers afacerile gigantului francez apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Carrefour ia în calcul retragerea de pe piața italiană: retailerul ar purta discuții discrete cu mai mulți jucători europeni pentru vânzarea activităților sale din această țară. Potrivit presei de specialitate, Lidl, Esselunga și Conad se numără printre cei interesați.
Articolul Carrefour își vinde supermarketurile din una dintre cele mai mari țări din Europa. De ce nu i-au mers afacerile gigantului francez apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax