
stirile imobiliare
„Nu știu ce e așa greu de înțeles. Dacă un angajat spune că este în pauză, LĂSAȚI-L ÎN PACE”, a scris autorul postării inițiale pe grupul Reddit dedicat angajaților New York Post.
Principala nemulțumire a angajaților se referă la clienții care cer servicii în timpul pauzelor acestora, considerând că există un dublu standard în societate: „Dacă cineva ar cere unui medic sau unui instalator să lucreze în pauza lor, toată lumea ar fi îngrozită. Dar angajații din fast-food? Nu, ei nu merită pauze”.
Mulți angajați McDonald’s au împărtășit experiențe similare în comentarii, relatând cum sunt abordați de clienți chiar și atunci când poartă obiecte personale sau au terminat programul de lucru.
„Voi fi pe hol, fără șapcă, cu geanta/lucrurile în mână, așteptând masa pentru angajați la sfârșitul turei mele, și tot voi avea clienți care îmi spun că trebuie să mă întorc în spatele tejghelei și să le preiau comanda”, a mărturisit un angajat.
Articolul Angajații McDonald’s dezvăluie obiceiul cel mai enervant al clienților apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Angajații lanțului de fast-food McDonald’s și-au exprimat nemulțumirile față de comportamentul clienților care nu respectă pauzele de lucru ale personalului, potrivit unui articol publicat de Yahoo News.
Articolul Angajații McDonald’s dezvăluie obiceiul cel mai enervant al clienților apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax