
stirile imobiliare
Evenimentul de lansare a avut loc în prezența mai multor glorii ale clubului, precum Dorin Mateuț, Ion Marin, Marius Alexe, Țețe Moraru, Costel Orac și Claudiu Vaișcovici.
Andrei Nicolescu, administratorul special al clubului, a subliniat importanța acestui parteneriat pentru imaginea și ambițiile clubului: „Parteneriatul ne va duce și pe noi la un alt nivel. Este ce ne-am dorit și noi, să ducem Dinamo la un alt nivel.”
Puma, fondată în 1948 în Germania, îmbracă în prezent cluburi de top precum Manchester City, AC Milan, Borussia Dortmund sau Olympique Marseille. La nivel european, este al doilea cel mai important producător de echipamente sportive, după Adidas.
Pentru dinamoviști, parteneriatul cu Puma nu este o noutate absolută. Clubul din „Ștefan cel Mare” a mai purtat echipamentele brandului german în anii ’80, inclusiv în sezonul 1983–1984, când Dinamo a ajuns până în semifinalele Cupei Campionilor Europeni, fiind eliminată de Liverpool.
Timp de șapte sezoane, Dinamo a fost sponsorizată de firma italiană Macron, colaborare care se va încheia odată cu finalul actualei stagiuni.
În Superliga României, Puma mai are un singur parteneriat activ, cu Universitatea Craiova, echipă pe care o sponsorizează din sezonul 2020–2021.
Articolul Dinamo București revine alături de Puma: noul sponsor tehnic prezentat oficial apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Dinamo București și-a prezentat joi, noul sponsor tehnic, celebra companie germană Puma, care îi va îmbrăca pe „câini” începând cu sezonul competițional 2025–2026, transmite ProSport.
Articolul Dinamo București revine alături de Puma: noul sponsor tehnic prezentat oficial apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax