Transformările economice recente, care au avut loc într-o lume post-pandemie, au adus în prim-plan o schimbare semnificativă în comportamentul consumatorilor. Un “nou tip de client”, influenţat de dificultăţile financiare actuale, acordă o prioritate mai mare economiilor şi preţurilor în detrimentul loialităţii faţă de branduri. Această schimbare de paradigmă afectează profund peisajul comerţului electronic, forţând companiile să-şi revizuiască strategiile pentru a se adapta la acestă nouă tendinţă în evoluţie.Transformările economice recente, care au avut loc într-o lume post-pandemie, au adus în prim-plan o schimbare semnificativă în comportamentul consumatorilor. Un “nou tip de client”, influenţat de dificultăţile financiare actuale, acordă o prioritate mai mare economiilor şi preţurilor în detrimentul loialităţii faţă de branduri. Această schimbare de paradigmă afectează profund peisajul comerţului electronic, forţând companiile să-şi revizuiască strategiile pentru a se adapta la acestă nouă tendinţă în evoluţie.Read MoreMediafax