Companiile autohtone din domeniul tamplariei termoizolante au dovedit, in ultimii ani, ca pot oferi produse competitive la nivel international, ajungand in timp scurt, prin derularea de investitii sustinute in dezvoltare, la nivelul de fabricatie specific producatorilor internationali, cu experienta indelungata in bransa. Fortati de conditiile economice dificile de pe plan intern, dar si de repercusiunile recesiunii globale, producatorii romani de tamplarie termoizolanta s-au adaptat rapid la conditiile concurentiale de pe numeroase piete straine si au, in prezent, o cota de piata in permanenta crestere la nivel european, dar si in alte zone. In conditiile in care segmentul autohton al tamplariei termoizolante s-a inscris constant in ultimii ani pe un trend descendent, cele mai importante firme din acest domeniu au in prezent cote importante ale exportului, care ating peste 50% din productia totala. Urmandu-le exemplul, tot mai multe firme de profil decid sa se implice in operatiuni de acest tip.
In topul preferintelor in privinta tarilor accesate se afla Italia, Franta, Belgia si Germania, urmate de alte destinatii, precum Austria, Elvetia, Olanda, Marea Britanie, Spania, Norvegia sau Ungaria. Totodata, pe langa alte tari mai putin accesate, precum Polonia, Slovenia sau Republica Moldova, tamplaria termoizolanta realizata in Romania ajunge si in regiuni mai … citeste mai mult
Source:: Agenda Constructiilor