
stirile imobiliare
Cel mai recent studiu* evidențiază tendințele care influențează piața horeca: Millennials și Generația Z se orientează tot mai mult spre experiențe personalizate, interacțiune și autenticitate, criterii esențiale pentru alegerea unui restaurant.
54% dintre tineri iau masa în oraș cel puțin o dată pe săptămână, iar prânzul este momentul preferat al zilei pentru a ieși la restaurant. De asemenea, 63% consideră că locația este foarte importantă. Restaurantele din zone centrale, cu design aparte și atmosferă cozy, sunt preferate de tinerii între 18 și 40 de ani, arată analiza City Grill.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20771
Articolul Grupul City Grill: Meniul noii generații. Cum își aleg tinerii restaurantele și cât cheltuiesc la o ieșire apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Grupul de restaurante City Grill, cel mai mare grup autohton de restaurante din piața ospitalității, a analizat schimbările din industrie și modul în care preferințele consumatorilor au evoluat în ultimii ani.
Articolul Grupul City Grill: Meniul noii generații. Cum își aleg tinerii restaurantele și cât cheltuiesc la o ieșire apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax