
stirile imobiliare
Prin această colecție, PENNY își propune să ofere copiilor o experiență de joacă frumoasă pe tărâmul nesfârșit al distracției. Imaginația lor poate zbura deasupra curcubeului alături de Unicorn și pot vedea lumea de sus călare pe Grifon, Phoenix sau Pegasus.
Până pe 13 mai 2025, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumulare de puncte, în cadrul căreia clienții pot achiziționa jucăriile de pluș la prețuri preferențiale, cu o reducere de 70%. Pentru fiecare 20 de lei cheltuiți pe un bon fiscal, se acordă un punct de loialitate.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20770
Articolul Noua campanie de loializare PENNY – împreună susținem elevii din medii defavorizate să meargă la liceu apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
În magazinele PENNY a început astăzi o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de opt plușuri care înfățișează prieteni fantastici ce abia așteaptă să-și spună povestea: Nessie, Oli Troli, Phoenixul, Dragonul, Pegasus, Grifonul, Bigfoot și Unicornul.
Articolul Noua campanie de loializare PENNY – împreună susținem elevii din medii defavorizate să meargă la liceu apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax