
stirile imobiliare
Deși unii le consideră adorabile, alții pur și simplu stranii, păpușile Labubu au devenit un adevărat fenomen mondial. Născute din imaginația artistului Kasing Lung și lansate de compania Pop Mart, aceste figurine cu fețe din vinil și corpuri pufoase au atras o bază uriașă de fani, inclusiv celebrități precum Rihanna, Kim Kardashian, Dua Lipa și Lisa din Blackpink.
Labubu este un personaj din universul „The Monsters”, creat de artistul Kasing Lung. Monstrulețul are o personalitate jucăușă și binevoitoare, dar care provoacă deseori haos, scrie BBC.
Vânzările au explodat prin sistemul „blind box”, unde cumpărătorii nu știu exact ce figură primesc până nu deschid cutia. Strategia, lansată de Pop Mart în colaborare cu Kasing Lung din 2019, a revitalizat compania și a devenit simbol al influenței culturale chineze în creștere.
De la un magazin cu produse ieftine deschis în Beijing, Pop Mart a ajuns un gigant al jucăriilor de colecție,
Succesul păpușilor a alimentat dezvoltarea rapidă a Pop Mart. În decembrie 2020, compania a fost listată pe Bursa de Valori din Hong Kong. Acțiunile sale au înregistrat o creștere de peste 500% în ultimul an, reflectând explozia cererii globale.
Labubu este acum în centrul unui adevărat cult global care pare să capete tot mai mult elan și în România.
Articolul Păpușile Labubu: Un fenomen global cu cozi, vedete și profituri uriașe apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Labubu, creatura cu urechi ascuțite și rânjet malițios, a devenit o senzație internațională. Păpușa a cucerit fanii de la Shanghai la Londra și a triplat profiturile companiei chineze Pop Mart.
Articolul Păpușile Labubu: Un fenomen global cu cozi, vedete și profituri uriașe apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax