
stirile imobiliare
Startup-ul din China a anunțat marți că Firefly, o marcă de mașină mică, nu va ajunge pe piața europeană mai devreme de al treilea trimestru al anului 2025.
Cei de la Nio au recunoscut că au „subestimat” complexitatea expansiunii sale europene și că modelul Firefly ar putea ajunge pe continent mai târziu decât se aștepta. Directorul general al Nio, William Li, a declarat că investiția din Europa „nu a corespuns obiectivelor inițiale”, potrivit Le Figaro.
„Am subestimat dificultatea extinderii rețelelor noastre de vânzări și service în Europa”, a declarat William Li într-o conferință de presă adăugând că în China este ușor să deschizi 100 de reprezentanțe auto într-o lună, dar că în Europa este foarte dificil și scump.
Confruntați cu concurența acerbă de pe piața din China, mulți producători chinezi precum BYD, Geely și Nio încearcă să își exporte vehiculele pe piețele europene, latino-americane și asiatice.
Comisia Europeană a impus taxe vamale suplimentare pentru mașinile electrice fabricate în China în 2024.
Articolul Probleme pentru producătorii chinezi de mașini care încearcă să-și extindă afacerea în Europa apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Producătorii chinezi de mașini care încearcă să-și extindă afacerea în Europa se confruntă cu probleme. „Am subestimat dificultatea extinderii rețelelor noastre de vânzări și service în Europa”, a recunoscut reprezentantul producătorului Nio.
Articolul Probleme pentru producătorii chinezi de mașini care încearcă să-și extindă afacerea în Europa apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax