
stirile imobiliare
PUMA prezintă o nouă viziune asupra sportului, aliniată cu așteptările noilor generații și bazată pe tradiția sa, în care sportul este o formă de auto-exprimare, o sursă de bucurie și o modalitate de a crea conexiuni sociale. Astfel, PUMA lansează o ofensivă strategică majoră, dezvăluind o poziționare aflată la intersecția ADN-ului său, a moștenirii sale și a aspirațiilor noilor generații de consumatori prin campania „Go Wild”.
Pentru PUMA, „Go Wild” reprezintă cea mai mare investiție de marketing de până acum, marcând debutul ADN-ului său de brand reînnoit, cu o creștere de 40% a investițiilor în marketing față de 2024. Într-o lume în care performanța se reduce adesea la câștiguri, PUMA iese în evidență cu o viziune diferită. Noul ADN de brand rezonează profund cu noile generații, în special cu Generația Z, care caută experiențe imersive, conexiuni sociale și plăcere în sport.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20773
Articolul PUMA REDEFINEȘTE JOCUL: BRANDUL ANUNȚĂ O NOUĂ STRATEGIE ȘI O NOUĂ POZIȚIONARE PRIN CAMPANIA „GO WILD” apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Compania globală de articole sportive PUMA anunță lansarea celei mai mari campanii globale de până acum – „Go Wild” – care marchează o evoluție a identității sale de brand, consolidând angajamentul de a redefini jocul și pregătind terenul pentru o creștere sustenabilă și pe termen lung.
Articolul PUMA REDEFINEȘTE JOCUL: BRANDUL ANUNȚĂ O NOUĂ STRATEGIE ȘI O NOUĂ POZIȚIONARE PRIN CAMPANIA „GO WILD” apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax