
stirile imobiliare
Potrivit anunțului, întreprinderile vor putea acum să ruleze așa-zisele „anunțuri status” pe WhatsApp, care solicită utilizatorilor să interacționeze cu agenții de publicitate prin intermediul funcțiilor de mesagerie ale aplicației. Reclamele vor fi afișate doar pe pagina „Updates” a WhatsApp pentru a separa promoțiile de conversațiile personale ale oamenilor. În plus, Meta va începe să monetizeze funcția WhatsApp Channels prin anunțuri și abonamente.
Debutul reclamelor pe aplicația de mesagerie reprezintă un pas semnificativ în planurile lui Mark Zuckerberg, CEO al Meta, de a face din WhatsApp „următorul capitol” din istoria companiei sale, scrie CNBC. Decizia de a monetiza WhatsApp vine, de asemenea, în contextul cazului antitrust al Meta cu Comisia Federală pentru Comerț cu privire la achizițiile blockbuster ale companiei.
Meta permite deja agenților de publicitate să ruleze anunțuri „click-to-message” pe Facebook și Instagram, care direcționează utilizatorii către WhatsApp, unde aceștia pot interacționa direct cu întreprinderile.
Mesajele între companii și consumatori „ar trebui să fie următorul pilon al afacerii noastre”, a declarat Zuckerberg în aprilie, adăugând că WhatsApp are în prezent peste 3 miliarde de utilizatori lunari, inclusiv „peste 100 de milioane de persoane în SUA, unde crește rapid”.
Articolul Reclame și pe WhatsApp. Anunțul făcut de Meta apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
La zece ani de la achiziția de 19 miliarde de dolari a serviciul de mesagerie emblematic WhatsApp, Meta deschide platforma pentru publicitate, anunță luni compania, potrivit AFP.
Articolul Reclame și pe WhatsApp. Anunțul făcut de Meta apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax