
stirile imobiliare
Selecția include semințe (de flori, plante aromatice, plante decorative, dar și legume), butași de flori, pământ de flori și îngrășământ, produse anti-dăunători, instrumente pentru grădinărit, stropitori și ghivece de mai multe tipuri.
„Să fim alături de clienți este parte din misiunea Sezamo, de aceea integrarea categoriei de grădina a venit natural. Anul acesta am lansat-o cu peste 150 de produse și urmează să creștem dezvoltând subcategoriile existente. Începând de astăzi aducem primăvara în casele clienților noștri și la propriu, nu doar la figurat”, a declarat Luiza Vlad, manager de categorie non-food & baby Sezamo.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20765
Articolul Sezamo a lansat categoria Grădină cu peste 150 de produse dedicate apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Supermarketul online Sezamo a lansat categoria „Grădină”, care include peste 150 de produse dedicate pasionaților de grădinărit.
Articolul Sezamo a lansat categoria Grădină cu peste 150 de produse dedicate apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax