Compania de origine turcă Trendyol, care a creat o platformă de tip market-place pentru fashion şi alte produse ce pot fi comercializate online, a ajuns la 500.000 de clienţi şi la 3 milioane de produse vândute pe plan local în decurs de opt luni de la intrarea oficială pe piaţa din România, iar ţinta pentru final de an este de a atinge pragul de un milion de clienţi. Totodată, gigantul turc investeşte într-un birou local Trendyol şi într-un depozit în apropierea Bucureştiului pentru a putea deservi mai bine atât piaţa locală, cât şi celelalte pieţe din regiunea sud-estică a Europei.Compania de origine turcă Trendyol, care a creat o platformă de tip market-place pentru fashion şi alte produse ce pot fi comercializate online, a ajuns la 500.000 de clienţi şi la 3 milioane de produse vândute pe plan local în decurs de opt luni de la intrarea oficială pe piaţa din România, iar ţinta pentru final de an este de a atinge pragul de un milion de clienţi. Totodată, gigantul turc investeşte într-un birou local Trendyol şi într-un depozit în apropierea Bucureştiului pentru a putea deservi mai bine atât piaţa locală, cât şi celelalte pieţe din regiunea sud-estică a Europei.Read MoreMediafax