De când a fost lansat, în septembrie 2014, Fidelicard, programul de loializare al Bucureşti Mall şi Plaza România, cel mai mare de acest gen implementat de un centru comercial din România, le-a acordat clienților numeroase puncte şi a oferit premii a căror valoare totală se ridică la aproximativ 1.000.000 de lei.
Se estimează că, la finalul acestui an, 25.000 de clienţi ai Bucureşti Mall şi Plaza România vor deţine câte un Fidelicard. Valoarea totală a punctelor şi premiilor acordate prin programul de loializare se ridică la aproximativ un milion de lei. Tipul preferat de Fidelicard este Standard, disponibil pentru persoanele peste 26 de ani și care include toate beneficiile cardului (deţinut de 70% dintre posesorii de Fidelicard), urmat de Junior cu 30%, gândit special pentru tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 26 de ani, pentru care orice cumpărătură făcută în magazinele partenere specializate în produse pentru tineret dublează punctele acumulate. Programul şi-a atins scopul: a fidelizat clienţii ambelor mall-uri, care sunt încântați să vină la shopping şi să obţină extrabeneficii de fiecare dată când fac cumpărături. Printre rezultatele vizibile ale programului Fidelicard se numără creşterea frecvenţei achiziţiilor realizate de clienți în ambele mall-uri, dar şi a sumei cheltuite la fiecare vizită.
Anchor Grup a pus Fidelicardul la dispoziția clienților celor două mall-uri în toamna anului trecut. Programul de loializare a oferit oportunitatea de a câştiga extrabeneficii, de pildă, cadouri, vouchere, dar și multe alte premii, de la mașini BMW până la city break-uri lunare și 1.000 de euro în puncte pe Fidelicard, puncte ce pot fi folosite la cumpărături în cele două centre comerciale.
În februarie 2015, la şase luni după lansarea programului de loializare, zece posesori de Fidelicard – care s-au înscris la Marile Loterii din București Mall și Plaza România în perioada septembrie 2014 – ianuarie 2015 – au câștigat premii cu o valoare totală de aproximativ 200.000 lei, care au constat în: două mașini BMW seria 1, patru iPad mini, două iPhone 5S și două console PlayStation 4. Marile Loterii au avut un real succes, fapt reflectat de participarea a peste 2.500 de clienţi ai celor două mall-uri.
În 2015, Fidelicard oferă o nouă oportunitate de a câştiga premii lunare importante, de care clienţii București Mall şi Plaza România pot beneficia până la finalul anului. Fiecare client care cumpără bunuri sau servicii în valoare de 100 de lei primeşte un bilet la Loteria Lunară Fidelicard. Astfel, cele două mall-uri oferă în total 22 de city break-uri într-o capitală europeană pentru două persoane și 22 de premii în puncte pe Fidelicard a câte 1.000 euro fiecare, în total 22.000 euro (97.240 de lei). Valoarea tuturor premiilor Loteriei Lunare Fidelicard depăşeşte 253.000 de lei. Loteriile lunare s-au dovedit atractive și acest lucru se vede prin numărul foarte mare de clienți înscriși.
Pentru următorul an de Fidelicard, echipele de management ale ambelor mall-uri plănuiesc să implementeze noi campanii, cu surprize şi premii şi mai atractive pentru clienţii centrelor comerciale.
Programul Fidelicard face parte din strategia de dezvoltare și modernizare pentru București Mall și Plaza România. Eliberarea Fidelicardului (fie el Standard, Family sau Junior) este gratuită. Mai multe detalii aflați la Info Desk și pe pagina www.fidelicard.ro.
****
Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a construit în România București Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences, ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro. Grupul continuă activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură și extinderea platformei de servicii.