La Veranda Mall vizitatorii beneficiază de reduceri substanţiale, de până la 70%, la articole vestimentare, produse de înfrumuseţare, jucării și călătorii, iar restaurantele au pregătit oferte promoționale, valabile toată luna ianuarie.
“Noul an dă startul în mod tradițional perioadei de reduceri în centrele comerciale din întreaga lume. La fel și la Veranda Mall, unde în luna ianuarie preţurile din magazine au scăzut considerabil, unii dintre chiriași oferind discounturi de până la 70%. Nu doar cele de îmbrăcăminte s-au înscris în acest maraton al reducerilor, ci şi restaurantele, magazinele cu produse de înfrumuseţare şi îngrijire, dar şi agenţiile de turism. Fiecare membru al familei va găsi aici produse pe care și le dorește la prețuri competitive”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul Veranda Mall.
Brandul francez TATI, al cărui singur magazin din România se află în Veranda Mall, începe anul 2017 cu reduceri semnificative, de până la 60%, la articole din categorii diferite, de la haine pentru întreaga familie și produse de înfrumusețare la articole și decorațiuni pentru casă.
Cei care doresc să îşi completeze ţinuta cu articole din colecția toamnă-iarnă pot profita de promoţiile din magazinele C&A, LC Waikiki şi H&M, unde găsesc haine şi accesorii reduse cu până la 50%. Acestea pot fi completate cu produse de la Bijuteria Stil, care oferă discount de 15% până pe 31 martie. Jolidon, unul dintre cele mai apreciate branduri de lenjerie intimă din România, a scăzut preţurile cu până la 70%.
La Deichmann, cel mai mare comerciant de încălţăminte cu amănuntul din Europa, la achiziționarea unui produs la promoţie, a doua pereche beneficiază de reducere de 50%. În plus, la două perechi de încălțăminte alese la preţ redus, a treia este gratis. De asemenea, la Salamander, vizitatorii pot profita de reducerile de până 40% valabile toată luna ianuarie.
Din zona de beauty și lifestyle, Profihairshop oferă 20% reducere la toate produsele din gama L’Oreal Professionnel (îngrijire, styling şi culoare), același discount este valabil şi în magazinul Gerovital pentru cosmeticele AslaVital. La Melkior, întăritorul de unghii Express poate fi achiziţionat la preţul promoțional de 19,90 lei, pe când Yves Rocher lansează reduceri de până la 50% pentru o serie de produse. În același timp, brandul Nomasvello oferă 20% discount la Epilare Definitivă şi Rejuvenare Facială cu IPL.
Perioada de reduceri vine cu surprize și pentru copii, iar special pentru ei magazinul Noriel oferă reduceri de 50% la multe jucării. Mai mult, în fiecare săptămână, de joi până duminică, micii vizitatori sunt invitaţi să urmărească spectacolele de teatru de animaţie puse în scenă de Centrul Cultural Petre Ţuţea şi să participe la activităţile organizate de Teatru la Cinema, la care au intrarea gratuită.
Reducerile nu se opresc aici, iar pasionaţii de călătorii îşi pot planifica de pe acum următorul concediu, profitând de pachetele atrăgătoare oferite de agenția TUI Travel.
Pentru o pauză binemeritată între sesiunile de cumpărături, vizitatorii se pot relaxa în zona de restaurante, unde branduri precum KFC, McDonald’s, Pizza Colosseum şi Spartan au numeroase promoții, oferind un produs gratuit la unul achiziționat, băuturi din partea casei sau meniuri la prețuri promoționale.
De asemenea, în magazinul Digi din Veranda Mall, vizitatorii beneficiază de reducerea de până la 50% la abonamentele Digi Mobil sau până la 350 lei cadou pentru achiziţia oricărui telefon din ofertă.
Carrefour Veranda a inițiat un serviciu unic, disponibil doar pentru clienții vârstnici ai centrului comercial. Astfel, cei care au peste 60 de ani și locuiesc la 1,5 km distanță de Veranda Mall beneficiază de livrarea gratuită a cumpărăturilor acasă.
În același timp, doar la Carrefour Veranda, pensionarii ce fac cumpărături de minimum 100 lei primesc cadou un voucher de cumpărături in valoare de 10 lei.
Despre Veranda
Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp. Printre chiriași se numără Carrefour, H&M, Tati, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, KFC, Starbucks, Pizza Coloseum, McDonald’s, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom. Centrul comercial are ca agent unic de închiriere compania de consultanţă imobiliară CBRE, care se ocupă și de managementul Veranda.Investiția totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M atinge nivelul de 60 de milioane de euro.