
stirile imobiliare
În cadrul ediției din acest an, filmul Buzz House: The Movie, a fost recunoscut ca fiind cel mai vizionat film românesc al anului 2024, cu peste 500.000 de bilete vândute. Această comedie horror, 100% românească, produsă de Vidra Productions și Selly Media Network, a captivat audiența prin umorul său autentic și abordarea inovatoare, consolidând poziția Vidra Productions ca lider în industria cinematografică autohtonă.
Premiul Publicului din acest an continuă seria impresionantă de trofee din portofoliul Vidra Productions la Gala Premiilor Gopo, după ce compania a câștigat aceeași distincție și în anii precedenți cu:
2024: Miami Bici 2 (regia Jesús del Cerro)
2023: Teambuilding (regia Matei Dima, Alex Coteț și Cosmin Nedelcu )
2022: Tabăra (regia Vali Dobrogeanu)
2021: Miami Bici (regia Jesús del Cerro)
2020: 5Gang: Un altfel de Crăciun (regia Matei Dima)
„Pentru noi, aprecierea publicului contează enorm. De la început, ne-am propus să facem filme pentru oameni, filme care să ne placă și nouă, nu doar să bifeze niște criterii. Publicul este cel mai sincer critic – dacă nu vine la film, nu există filmul următor, pentru cei ca noi.” a declarat Alexandra Hash, General Manager Vidra Productions.
Premiul Publicului este singurul premiu oferit în cadrul Premiilor Gopo care nu este votat de juriu, ci se bazează exclusiv pe performanțele Box Office. Acest premiu reflectă preferințele publicului larg și recunoaște impactul pe care o producție cinematografică îl are asupra audienței.
„Să primim Premiul Publicului pentru Buzz House: The Movie este o onoare imensă și o confirmare că publicul român apreciază poveștile noastre. Acest film a fost o aventură creativă, iar reacția pozitivă a spectatorilor ne încurajează să continuăm să inovăm și să aducem pe ecrane producții care să rezoneze cu audiența”, a declarat Andrei Șelaru, producătorul filmului.
Premiile Gopo, adesea denumite „Oscarurile românești”, sunt cele mai prestigioase distincții din industria cinematografică autohtonă. Organizate anual de Asociația pentru Promovarea Filmului Românesc, aceste premii recompensează cele mai importante realizări cinematografice naționale din cursul anului precedent. Numele premiilor este un omagiu adus cineastului Ion Popescu-Gopo, celebru pentru creația sa „Omulețul lui Gopo”, care simbolizează evoluția umană și aspirația către cunoaștere și frumusețe.
Fondată în 2020 de Matei Dima (BRomania) împreună cu Global Records și condusă de Alexandra Hash, Vidra Productions a devenit rapid un jucător cheie în industria cinematografică românească. În doar cinci ani, compania a produs 13 filme, toate clasate în topurile de Box Office. Cel mai de succes proiect, Teambuilding, este primul film realizat 100% în România care a depășit pragul de un milion de spectatori în cinematografe – un moment de referință pentru piața locală. Vidra îmbină know-how-ul internațional cu o înțelegere profundă a publicului autohton, dezvoltând proiecte care combină entertainmentul de calitate cu teme relevante pentru noua generație de spectatori. Filmele produse de Vidra explorează teme contemporane – de la dinamica generației tinere la realități sociale și profesionale recognoscibile – într-o cheie accesibilă, adesea comică, dar cu substrat emoțional și autentic. Compania mizează pe colaborări cu regizori și scenariști emergenți, dar și pe dezvoltarea de talente din zona digitală, punând accent pe povești relevante, ritm alert și personaje cu care publicul se poate identifica ușor. În prezent, Vidra are și o divizie proprie de distribuție
Articolul Vidra Productions câștigă pentru al șaselea an consecutiv Premiul Publicului la Gala Premiilor Gopo 2025 apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Vidra Productions a caștigat Premiul Publicului la Gala Premiilor Gopo 2025, pentru al șaselea an consecutiv. Distincția reconfirmă legătura puternică dintre producțiile noastre și publicul din România, care ne susține și ne inspiră să mergem mai departe.
Articolul Vidra Productions câștigă pentru al șaselea an consecutiv Premiul Publicului la Gala Premiilor Gopo 2025 apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax