
stirile imobiliare
Președinta aplicației, Meredith Whittaker, a transmis marți, printr-un mesaj pe platforma X, că Signal promite să nu introducă reclame: „Fără aglomerație AI, fără reclame de supraveghere – indiferent ce face restul industriei”.
Aplicația de mesagerie Signal, gestionată de o organizație nonprofit independentă, își reafirmă angajamentul pentru intimitatea utilizatorilor și simplitatea interfeței, în contrast cu tendința din ce în ce mai vizibilă a platformelor mari de a integra reclame și funcții AI în experiența de chat.
Luni, compania-mamă a WhatsApp, Meta, a anunțat că întreprinderile vor putea să ruleze așa-zisele „anunțuri status” pe WhatsApp, care solicită utilizatorilor să interacționeze cu agenții de publicitate prin intermediul funcțiilor de mesagerie ale aplicației. În plus, Meta va începe să monetizeze funcția WhatsApp Channels prin anunțuri și abonamente.
Articolul Aplicația de mesagerie Signal anunță că nu va introduce reclame, ca răspuns la WhatsApp apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
La doar o zi după ce WhatsApp a anunțat introducerea reclamelor de la companii și a adăugat un buton AI în interfața principală, aplicația concurentă de mesagerie Signal reacționează, spunând că nu va urma respectiva direcție.
Articolul Aplicația de mesagerie Signal anunță că nu va introduce reclame, ca răspuns la WhatsApp apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax