
stirile imobiliare
Potrivit Reuters, mai multe branduri de top din Europa, inclusiv gigantul francez L’Oréal și case de modă italiene precum Moncler și Ferragamo, caută soluții pentru a atenua impactul noilor tarife impuse de președintele american Donald Trump.
Printre cele mai populare metode se află o clauză puțin cunoscută, dar legală, din legislația vamală a SUA, denumită „regula First Sale”.
Această regulă, veche de zeci de ani, permite companiilor să aplice tarifele vamale pe valoarea produsului la ieșirea din fabrică, adesea mult mai mică decât prețul de vânzare final, în loc de valoarea totală de import.
„Este una dintre opțiuni,” a declarat Nicolas Hieronimus, CEO al L’Oréal, pentru Reuters. „Vom lua o decizie”, a adăugat el, fără a oferi un calendar clar.
Tariful de 15% convenit recent între administrația Trump și Comisia Europeană rămâne semnificativ mai mare decât media de dinaintea revenirii lui Trump la Casa Albă, când majoritatea produselor UE erau taxate cu aproximativ 1,5%.
Articolul Brandurile apelează la o clauză vamală puțin cunoscută pentru a reduce impactul tarifelor lui Trump apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Companii precum L’Oréal, Moncler și Ferragamo folosesc o clauză veche din legislația vamală americană pentru a plăti taxe mai mici la import, în contextul în care administrația Trump impune tarife de 15% pe produsele din UE.
Articolul Brandurile apelează la o clauză vamală puțin cunoscută pentru a reduce impactul tarifelor lui Trump apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax