
stirile imobiliare
Televiziunile din Coreea de Sud au realizat scurte animații cu candidații la alegerile prezidențiale. Personajele care îi reprezintă pe candidați sunt puse în situații inedite. Scopul este ca mesajul politicienilor să fie mai ușor de înțeles și mai distractiv, astfel încât să atragă oamenii la urne.
Personajele animate care îi reprezintă pe candidați desfundă toaletele, joacă fotbal și beau suc la cutie, potrivit Le Figaro. Sunt doar câteva dintre ipostazele realizate cu ajutorul tehnicii moderne. Jurnaliștii încearcă să facă alegerile mai accesibile și mai captivante.
Metoda nu este o premieră. În urmă cu aproximativ zece ani, rețelele sud-coreene și-au dat seama că pot atrage mai mulți telespectatori în timpul alegerilor, valorificând cultura puternică a K-pop-ului.
În acest an, interesul este mai mare având în vedere miza alegerilor. Avatarurile sunt folosite în special în noaptea alegerilor atunci când audiența este foarte mare, iar televiziunile se luptă între ele pentru a atrage cât mai mulți telespectatori.
Alegerile prezidențiale din Coreea de Sud vor avea loc marți, pe 3 iunie. Este vorba despre alegeri anticipate organizate după ce fostul președinte și-a pierdut mandatul ca urmare a încercării nereușite de a impune legea marțială.
Articolul Alegeri în Coreea de Sud. Televiziunile au realizat animații cu candidații în situații inedite apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Televiziunile din Coreea de Sud folosesc animații creative cu candidații la alegerile prezidențiale pentru a face mesajele politice mai accesibile și atractive, cu scopul de a crește interesul publicului și participarea la vot.
Articolul Alegeri în Coreea de Sud. Televiziunile au realizat animații cu candidații în situații inedite apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax