Carrefour România și divizia sa de real estate, Property Division, au anunțat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, extinderea și modernizarea Centrului Comercial Carrefour Brașov, marcând astfel debutul unei noi etape în viața comercială a unuia dintre cele mai de succes centre comerciale aflate în portofoliul Carrefour România.
Deschis în 2004, Centrul Comercial Carrefour Brașov beneficiază de un vad comercial consolidat, fiind amplasat în cadrul unei zone comerciale de aproximativ 45.000m2 și se află printre destinațiile de cumpărături preferate ale brașovenilor și turiștilor care vizitează acest oras.
Modernizarea și extinderea Centrului Comercial Carrefour Brașov au avut ca principal deziderat crearea unui ambient exterior și interior modern și atractiv, caracterizat prin accesibilitate, inovație și diversificare a ofertei de magazine și servicii, astfel încât să ofere clienților săi o experiență îmbunătățită, cât mai plăcută.
Astfel, suprafata galeriei comerciale a fost triplată ajungând la o suprafata inchiriabilă de 6.000m2, integrând 40 de magazine cu o ofertă de produse si servicii complementare ofertei hipermarketului Carrefour cu o suprafață de vânzare de 8.000m2. In cadrul centrului comercial extins au fost incluse brand-uri precum adidas, Intersport, remodelat într-un concept modern, CCC, Pepco, Noriel, Cărturești, Marionnaud, Flormar, BRD, DIGI Punct, Xpress, Zoo Center, salonul de frumusețe Apollo Beauty, iar food court-ul care cuprinde oferta McDonald’s, Pizza Hut Delivery și snacking Carrefour creează o experiență deosebită. Acesta benecifiaza de un concept proaspăt și modern, realizat de către expertul in domeniul HORECA, Liviu Popescu, si designerul Mihai Popescu de la Twins Studio, nume de referință pentru acest domeniu, care au dezvoltat numeroase proiecte de succes în România, fiind și câștigători în 2015 ai Restaurant & Bar Design Awards la Londra. Oferta este completată cu produsele oferite de cofetăria Chocolada și atmosfera elegantă cu care Vanilla Coffe își întâmpină oaspeții.
Întreg centrul comercial a fost modernizat, atât la exterior, cât și la interior, acordându-se o deosebită atenție fiecărei zone pentru a oferi clienților acces și parcurs intuitiv și confortabil, precum și facilități moderne.
Această extindere și modernizare a Centrului Comercial Carrefour Brașov face parte din strategia Carrefour de modernizare a portofoliului de proprietăți, astfel încât acestea să constituie o destinație atractivă, modernă, cu servicii diversificate, facilitând calea către un progres accesibil tuturor.
“Ne-am dorit să le oferim braşovenilor și turiștilor care frecventează această destinație un centru comercial modern, accesibil și prietenos, în care, alături de oferta hipermarketului Carrefour, am selecționat parteneri a căror ofertă cuprinde produse, servicii și soluții care să le regăsească preferințele și să le îmbunătățească tuturor viata de zi cu zi, în fiecare moment. Astfel, clienţii noştri vor descoperi o gamă diversificată de magazine și servicii, o zonă de food court și snacking proiectată de partenerii noștri, creând o atmosfera relaxata şi integrând tendințe moderne de design, un loc de joaca pentru copii și multe alte surprize pe care sperăm că le veți descoperi cu plăcere”, a declarat Anca Damour, Property Division & Corporate Affairs Director în cadrul Carrefour România.
***
Despre Carrefour
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.
În România, Grupul Carrefour numără 290 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 117 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate