
stirile imobiliare
Astfel, în 2024, compania a înregistrat o creștere a cotelor de piață în toate regiunile europene, cu poziții solide în segmentele de gătit (locul 4) și refrigerare (locul 6).
Prezent pe piața din România de peste trei decenii, Gorenje a atins anul trecut un volum total de peste 600.000 de unități vândute. Electrocasnicele de bucătărie au fost cele mai populare, cu 98.217 unități comercializate, urmate de categoria combinelor frigorifice, frigidere și congelatoare (77.612 unități), în timp ce 46.387 de unități au provenit din categoria mașini de spălat rufe și uscătoare. De asemenea, segmentul de electrocasnice mici (SDA) a înregistrat o performanță remarcabilă, cu un volum total de peste 370.000 unități vândute.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20848
Articolul GORENJE SĂRBĂTOREȘTE 75 DE ANI DE INOVAȚIE ȘI PERFORMANȚĂ apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Gorenje, unul dintre cei mai importanți producători de electrocasnice la nivel global, aniversează luna aceasta 75 de ani de existență, perioadă în care a reușit să transforme casele a peste 127 de milioane de consumatori din peste 60 de țări, în spații mai confortabile și mai funcționale.
Articolul GORENJE SĂRBĂTOREȘTE 75 DE ANI DE INOVAȚIE ȘI PERFORMANȚĂ apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax