
stirile imobiliare
Strategia de investiții a Grupului City Grill vizează consolidarea poziției de lider în HoReCa prin extinderea rețelei, dar mai ales prin oferirea unei experiențe complexe, atât din perspectivă culinară, cât și în locație sau digital, cu accent pe loializare și personalizare.
Cu 380.000 de utilizatori și o frecvență medie de aproape 3 comenzi lunar, aplicația Out4Food este principalul instrument de loializare și engagement în rețeaua City Grill. În prezent, 26% dintre comenzile realizate în restaurantele grupului sunt plasate prin intermediul aplicației, iar aceasta generează 28% din cifra de afaceri totală.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20926
Articolul Grupul City Grill mizează pe fidelizare digitală și lansează o versiune nouă a aplicației Out4Food, platforma de loializare prin care trece peste un sfert din cifra de afaceri a grupului apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Grupul City Grill, cel mai mare grup autohton din piața ospitalității lansează o nouă versiune a aplicației Out4Food și investește anul acesta în rafinarea experienței digitale a clienților care frecventează cele peste 30 de restaurante ale din portofoliu.
Articolul Grupul City Grill mizează pe fidelizare digitală și lansează o versiune nouă a aplicației Out4Food, platforma de loializare prin care trece peste un sfert din cifra de afaceri a grupului apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax