
stirile imobiliare
Este pentru a șasea oară în ultimii 10 ani când agenția primește acest prestigios titlu – o performanță ce reflectă consecvența în excelență strategică, creativitate și rezultate reale de business.
La gala de vineri seară, Leo Burnett a fost recompensată cu un total de 17 trofee – 13 premii în competiția principală și 4 premii speciale, inclusiv Agenția Anului, Grand Effie pentru campania Old Spice – Unexpected Heroes, Brandul Anului – Salt Bank și Clientul Anului – P&G. Premiile acoperă 11 categorii diverse – de la Branded Content și Marketing Innovation, până la Finance, Personal Care sau Youth Marketing – cu campanii dezvoltate pentru clienți precum P&G, Salt Bank, Pampers, Lay’s și RetuRO.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=21017
Articolul Leo Burnett București câștigă 17 premii, inclusiv Agenția Anului și Grand Effie, la Effie România 2025 apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Leo Burnett București își reconfirmă statutul de lider al industriei de comunicare din România, câștigând titlul de Agenția Anului la ediția din acest an a Effie Awards România.
Articolul Leo Burnett București câștigă 17 premii, inclusiv Agenția Anului și Grand Effie, la Effie România 2025 apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax