
stirile imobiliare
Lidl, investiții mari în marketing
Primul supermarket non-alimentar al Lidl este situat în Lottstetten, Germania, aproape de granița cu Elveția, vizavi de un supermarket Lidl tradițional. Această filială oferă o gamă largă de electrocasnice, textile, scule, accesorii pentru casă, articole sportive, jucării și multe altele, din mărcile proprii Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside și Silvercrest, scrie retaildetail.eu.
Segmentul non-food a devenit un focus important pentru Lidl în ultimii ani. Acest lucru se reflectă în investițiile semnificative în marketing: retailerul l‑a angajat pe Arnold Schwarzenegger ca imagine a brandului de bricolaj Parkside, este partener oficial în mai multe competiții UEFA de fotbal și sponsorizează activ o echipă profesională de ciclism.
În trecut, Lidl a experimentat cu magazine temporare dedicate anumitor branduri non-alimentare: anul trecut a avut un magazin Lupilu în Belgia și magazine DIY Parkside în Ungaria și Polonia. Totuși, un magazin care reunește toate mărcile non-food proprii reprezintă o premieră.
Inițiativa este demnă de luat în seamă, având în vedere succesul discounterilor mari de produse non-alimentare din Europa, precum Action și TEDi. Lidl nu a dorit să dezvăluie dacă acest concept va fi extins dincolo de un singur magazin.
Articolul Lidl a deschis primul său magazin exclusiv non-alimentar. Retailerul intră în competiție cu Action și TEDi apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
Pentru prima dată, Lidl a deschis un magazin care oferă doar produse non-alimentare. Sub denumirea „Home & Living”, retailerul prezintă șase mărci proprii într-un spațiu de aproximativ 500 m².
Articolul Lidl a deschis primul său magazin exclusiv non-alimentar. Retailerul intră în competiție cu Action și TEDi apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax