
stirile imobiliare
Grădinița a fost promovată intens în social media, pe Instagram și pe TikTok, printr-o serie de video-uri menite să demonstreze beneficiile expunerii celor mici la ecrane și să revolte prin absurditatea metodologiei folosite.
Această grădiniță nu există în realitate și a fost parte din campania inițiată de Saatchi & Saatchi Romania și editura Nemira pentru a trage un semnal de alarmă asupra unui fenomen real și îngrijorător: copiii sunt expuși la ecrane de la vârste tot mai fragede, iar cărțile, poveștile și interacțiunea umană rămân uneori în plan secund.
Citeşte comunicatul integral la adresa: https://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=21098
Articolul Saatchi & Saatchi și editura Nemira lansează „Restart la Povești”, o inițiativă menită să readucă magia poveștilor în grădinițe și în școli. apare prima dată în Mediafax.
Mediafax
În ultimele zile, părinții din România au fost luați prin surprindere de promovarea unei așa-zise grădinițe revoluționare, Mira Kindergarten, care promitea un program educațional bazat 100% pe ecrane.
Articolul Saatchi & Saatchi și editura Nemira lansează „Restart la Povești”, o inițiativă menită să readucă magia poveștilor în grădinițe și în școli. apare prima dată în Mediafax.Read MoreMediafax