Wizmo.ro: Profilul clientului imobiliar în online

Potrivit unei analize realizate de Wizmo.ro, platformă imobilară dedicată atât sectorului rezidențial, cât și celui de business, în ultimele 6 luni, 55% din totalul utilizatorilor care au fost interesați de tranzacționarea unei proprietăți au fost femei. În plus, cei mai mulți vizitatori ai platformei au între 25-45 ani și provin din orașe precum București, Cluj-Napoca și Timișoara.

Conform rezultatelor obținute de Wizmo.ro, femeile sunt mai active decât bărbații atunci când vine vorba de tranzacții imobiliare. Fie că se află în căutarea unei noi locuințe, ori listează o proprietate pentru închiriere sau vânzare, numărul utilizatorilor de sex feminin este cu 10% mai mare decât cel al bărbaților. De asemenea, analiza companiei arată că 65% dintre utilizatorii platformei imobiliare au vârste cuprinse între 25-45 ani și accesează anunțurile listate din toată țara, București, Cluj-Napoca și Timișoara fiind, însă, orașele cu cea mai mare activitate.

„Mai mult, în aceste prime 6 luni de activitate am remarcat și faptul că mai bine de o zecime din numărul celor care sunt interesați să tranzacționeze o proprietate provin din afara României, fiind vorba atât de străini care doresc o relocare, cât și de români ce activează în străinătate și care doresc să-și vândă sau să-și închirieze locuințele din țară. În plus, Wizmo este singura platformă imobiliară care oferă și informații în limba engleză, fiind ușor de accesat și de către străini”, a declarat Maarten Deboo, CEO Wizmo.ro.

59% dintre cei ce sunt interesați de tranzacționarea unei proprietăți accesează anunțurile imobiliare de pe smartphone-uri

În ceea ce privește accesarea platformei imobiliare, reprezentantul acesteia afirmă că mai mult de jumătate dintre utilizatori (59%) utilizează un smartphone, iar 35% un desktop. Pe ultimul loc în topul device-urilor folosite pentru vizualizarea anunțurilor imobiliare se numără tabletele, utilizatorii acestora reprezentând doar 6%.

De asemenea, pentru a-și căuta locuința perfectă românii petrec, în medie, 3,5 minute pe platforma dedicată, timp în care vizualizează cca. 4,5 pagini de detaliu de proprietate.

„Referitor la tipologia acestora, cele mai căutate anunțuri sunt cele din categoria vânzare, acestea reprezentând, în acest moment, 65% din totalul celor peste 47.000 de proprietăți listate în prezent pe Wizmo”, a completat reprezentantul companiei.

Estimări pentru 2017

După experiența primelor 6 luni de activitate, Wizmo.ro estimează că până la finalul acestui an numărul de proprietăți listate va ajunge la 80.000, acest lucru fiind posibil prin creșterea numărului de contracte cu agențiile imobiliare de la 84 în acest moment, până la 300.

De asemenea, planurile companiei vizează eficientizarea platformei online astfel încât timpul pe care utilizatorii îl petrec pe site să crească cu 35%, iar numărul de anunțuri vizionate per sesiune să ajungă la 8, de la 4,5 în prezent.

„În acest timp am monitorizat activ obiceiurile de navigare ale utilizatorilor noștri, am colectat feedback de la clienți și pe baza acestora pregătim deja versiunea 2.0 care va îmbunătăți, în primul rând, aspecte ce țin de user experience. De altfel, având în vedere investițiile susținute în promovare, până la finalul acestui an, anticipăm o creștere și în ceea ce privește traficul online până la 400.000 vizitatori / lună”, a încheiat Maarten Deboo.
# # #
Despre Wizmo.ro

Wizmo.ro este o platformă imobiliară dedicată în aceeași măsură segmentului rezidențial și celui de business, creată de o echipă mixtă de specialiști, care și-au propus să aducă un suflu nou și mai multă transparență pieței anunțurilor imobiliare.

Echipa din spatele Wizmo.ro este formată din investitori în domeniul imobiliar la nivel internaţional, specialiști IT și marketing, cu o experiență de 12 ani în online marketing și peste 30 de platforme și magazine online dezvoltate. Investitorii sunt belgieni, echipa de marketing este mixtă, iar cea de development este în Cluj.
# # #